.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمود فکری: بازیکنان نساجی در حد واندازه های بازی های قبلی لیگ نبودند
سرمربی تیم نساجی مازندران، با ابراز نارضایتی از کسب تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، گفت: بازیکنانم دراین بازی متاسفانه در حد واندازه های بازی های قبلی لیگ نبودند وکم فروغ بودند.

به گزارش شمال نیوز، محمود فکری جمعه شب در نشست خبری پس از بازی و تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در قائمشهر افزود: درخصوص بازی امروز اصلاً از شکل و نوع بازی امروز راضی نبودم، بازیکنان ما در حد و اندازه دیدارهای قبلی خودشان هم ظاهر نشدند.

 

وی ادامه داد، برای این بازی و دوندگی که لازم بود متأسفانه بازیکنان ما اون انگیزه لازم را هم برای این بازی نداشتند و نتوانستند حریف را تحت فشار قرار تا موقعیت سازی کنند.

 

امیدوارم بازیکنانم به خودشان بیایند

 

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد، تنها فرصتی که ما دراین بازی داشتیم که با تک به تک شدن بازیکن ما که منجر به اخراج بازیکن نفت شد، که اگر این اجازه به بازیکن ما داده می‌شد، شاید نتیجه بازی به نفع ما تغییر می‌کرد.

 

فکری، با بیان اینکه هرچند باید به بازیکنانم بابت کسب یک امتیاز این بازی خانگی هم خسته نباشید بگویم، اضافه کرد، اینکه توانستیم دراین بازی یک امتیازبگیریم، گل نخوریم دراین بازی مهم، خیلی با ارزش بوده است.

 

وی ابرازامیدواری کرد، که انشاله بازیکنان ما با فراموش کردن این بازی، در بازی‌های مهم آینده به خودشان بیایند وقدر موقعیت وفرصت های خودشان را بیشتر بدانند.

 

تیم داوری عالی بود

 

سرمربی تیم نساجی مازندران درخصوص داوری بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان نیز گفت، تیم داوری مسابقه، به خوبی مدیریت وکنترل بازی را دراختیار داشت ودرمجموع عالی قضاوت داشتند.

 

فکری همچنین درخصوص افزایش تعداد تعویض‌هایی که به تیم‌ها در طول بازی داده شده واین فرصت را تیم نساجی کمتر بهره برده است، افزود: در هر صورت با وجود افزایش تعویض‌ها به دلیل مصدومیت ۲ بازیکن ما یعنی حسین ماهینی و محمد میری، دست ما برای تعویض تا حدودی بسته بود، البته ما بازیکتان جوان خوبی را در اختیار داریم که می‌توانستیم در این دیدار از آنها استفاده کنیم، ولی به دلیل شرایط بد فعلی نمی‌خواهیم به نوعی استعداد سوزی کنیم و قطعاً این بازیکنان در آینده می‌توانند به نساجی کمک کنند.

 

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان نفت مسجد سلیمان بود و درپایان برای میهمان خود به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان محمود فکری درتیم نساجی مازندران با کسب یک امتیاز این بازی خانگی با ۲۸ امتیازی و در رده نهم جدول باقی ماندند و تیم نفت مسجد سلیمان هم با ۳۳ امتیاز همچنان رده هشتمی خود را در جدول رقابت‌های ۱۶ تیمی لیگ برتر حفظ کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.